Ερωτήσεις
Παρακάτω μπορείς να βρεις απαντήσεις για την εφαρμογή.
Αν έχεις άλλες απορίες ή θέλεις βοήθεια, στείλε μας ένα μήνυμα στην ενότητα "Επικοινωνία".
Γιατί χρειάζομαι αυτή την εφαρμογή;
Το Κέντρο Εξυπηρέτησης του Δημότη (ΚΕΔ) δημιουργήθηκε για να μπορούν οι δημότες της Χίου να καταχωρούν τα "καθημερινά" τους προβλήματα σε σχέση με το Δήμο Χίου
Ποιες κατηγορίες προβλημάτων εξυπηρετούνται;
Σε αυτή τη φάση, το Κέντρο Εξυπηρέτησης του Δημότη εξυπηρετεί οχτώ κατηγορίες προβλημάτων:
- Προβλήματα στο Δημοτικό Φωτισμό
- Λακκούβες στο Οδόστρωμα & Σπασμένες Πλάκες Πεζοδρομίου
- Κάδοι Απορριμάτων & Ανακύκλωσης
- Καθαριότητα Δημόσιων Χώρων
- Αποκομιδή Ογκωδών Απορριμάτων & Κλαδεμάτων
- Εγκαταλελειμμένα Οχήματα
- Διαχείριση Πρασίνου (Κλάδεμα Δέντρων)
- Θέματα με το δίκτυο Ύδρευσης/Αποχέτευσης της ΔΕΥΑΧ
- Καθαρισμοί Χωραφιών
Πως μπορώ να δηλώσω ένα πρόβλημα;
Για να δηλώσετε κάποιο πρόβλημα μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του ΚΕΔ από υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο ή tablet, στη διεύθυνση https://ked.chios.gov.gr.
Εναλλακτικά, μπορείτε να τηλεφωνήσετε στο 2271350000.
Πως συνδέομαι στην εφαρμογή;
Ο κάθε δημότης που επιθυμεί να δηλώσει κάποιο πρόβλημα, θα πρέπει να εγγραφεί στην εφαρμογή, δηλώνοντας κάποια στοιχεία, ώστε να μπορούν οι υπηρεσίες να επικοινωνήσουν μαζί του σε περίπτωση που χρειαστεί.
Για να εγγραφείτε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο λογαριασμό κοινωνικών δικτύων (Facebook, Google, Microsoft) ή να ακολουθήσετε την κλασσική εγγραφή με email και κωδικό πρόσβασης.
Πως καταχωρώ τα αιτήματά μου;
Κάνοντας είσοδο στο σύστημα, επιλέγετε "Νέο αίτημα", διαλέγετε την κατηγορία του αιτήματος που επιθυμείτε, συμπληρώνετε την φόρμα με τα στοιχεία που σας ζητώντας και πατάτε "Καταχώρηση Αιτήματος".
Το πρόβλημά μου δεν υπάρχει στη λίστα
Εάν το πρόβλημα που επιθυμείτε να καταχωρήσετε δεν ανήκει στις κατηγορίες που εξυπηρετεί το ΚΕΔ, τότε θα πρέπει να επισκεφθείτε την σελίδα με τις υπηρεσίες του Δήμου Χίου ώστε να βρείτε το τηλέφωνο της αρμόδιας υπηρεσίας.
Πως μπορώ να δω την κατάσταση του αιτήματός μου
Κάνοντας είσοδο στο σύστημα, επιλέγετε "Τα αιτήματά μου" όπου μπορείτε να δείτε τη λίστα με τα αιτήματα που έχετε καταχωρήσει. Πατώντας πάνω στο καθένα από τα αιτήματα, μπορείτε να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες για την κατάστασή του και για τις ενέργειες που έχουν γίνει για την διεκπεραίωσή του.
Σε περίπτωση που θέλετε να δείτε την κατάσταση ενός τηλεφωνικού αιτήματος, επισκεφθείτε την αρχική σελίδα του ΚΕΔ και καταχωρήστε τον αριθμό του αιτήματος, στο πεδίο "Κατάσταση Τηλεφωνικού Αιτήματος" στο κάτω μέρος της σελίδας.